Informacje o obiadach i jadłospisy
Szanowni Rodzice,
Uprzejmie informujemy, że obiady dla uczniów w nowym roku szkolnym będą dostępne od 9 września 2024 r. We wrześniu opłacamy obiady za wrzesień i za październik. Wpłaty za wrzesień przyjmowane są do 6 września. Wpłaty za każdy następny miesiąc przyjmowane są w dniach 15-20 poprzedniego miesiąca.
Podstawą zapisania dziecka na obiady jest wypełnienie Deklaracji korzystania z wyżywienia (dostępna w załączniku) oraz dokonanie płatności wyłącznie na rachunek bankowy szkoły w wyznaczonym terminie. Za dzień dokonania zapłaty uważa się dzień faktycznego wpływu środków na rachunek bankowy.
Deklaracje można pobrać w gabinecie Intendenta lub na portierni przy głównym wejściu do szkoły, a także na stronie internetowej szkoły (jeżeli jest możliwość jej wydrukowania w domu).
Opłaty za posiłki uiszcza się na konto bankowe szkoły:
nr konta 63 1020 5402 0000 0202 0246 6993
W tytule przelewu wpisujemy: nazwisko i imię ucznia, klasę do której uczęszcza, OPŁATA ZA OBIADY i miesiąc za który płacimy. W przypadku rodzeństwa każda wpłata powinna być uiszczona osobno!!!
Brak terminowej wpłaty będzie skutkować nieotrzymaniem posiłku przez ucznia w miesiącu którego dotyczy płatność !!!
W razie rezygnacji z obiadów wymagane jest wypełnienie oświadczenia (oświadczenie o rezygnacji z obiadów – załącznik) i przekazanie go osobiście do Intendenta lub przesłanie na adres mailowy: ze11intendent@wp.pl do 20 dnia miesiąca celem nie naliczania opłaty w następnym miesiącu.
Dla skorzystania z wyżywienia od września:
Wypełnione deklaracje przyjmowane wyłącznie do godziny 12:00 6 września.
Wpłaty za wrzesień przyjmowane wyłącznie do 6 września (liczy się data otrzymania przelewu). Po ukazaniu się wpłaty za dany miesiąc będą wydawane posiłki od 9 września.
Dostarczenie Deklaracji i/lub opłaty po wyznaczonym terminie wyklucza możliwość skorzystania z wyżywienia we wrześniu.
Koszt obiadów we WRZEŚNIU: 16 dni x 8 zł/obiad = 128 zł.
Dla skorzystania z wyżywienia od października:
Dla zapisania dziecka na obiady od października wypełniona deklaracja powinna być dostarczona do Intendenta do 20 września.
Wpłaty za październik uiszczamy w terminie 15-20 września.
Koszt obiadów w PAŹDZIERNIKU: 22 dni x 8 zł/obiad = 176 zł.
Wyjaśnienia dotyczące wpłat za obiady:
– Wpłata za wyżywienie dokonywana jest z góry, za cały miesiąc w terminie od 15 do 20 dnia każdego miesiąca na konto bankowe szkoły. Pieniądze wpłacone po terminie (czyli po 20-tym dniu każdego miesiąca) będą zwracane na Państwa konto bankowe. Brak pełnej wpłaty w wyznaczonym terminie spowoduje niewpuszczenie dziecka na stołówkę w miesiącu, którego dotyczy wpłata. Niedozwolone jest samodzielne odliczanie nieobecności i pomniejszenie naliczonej wpłaty za wyżywienie podanej w informacji na stronie internetowej szkoły lub w dzienniku elektronicznym.
– Nieobecności dzieci należy zgłaszać z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, a najpóźniej do godziny 8.00 dnia nieobecności wyłącznie przez dziennik elektroniczny. Jeżeli dzieci uczestniczą w wycieczce (wyjściu), to odliczenie odbywa się automatycznie na podstawie listy sporządzonej i dostarczonej do Intendenta w wyznaczonym terminie przez nauczyciela – organizatora wycieczki (wyjścia). Kwoty za wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem wyznaczonego terminu będą przeksięgowywane na poczet płatności kolejnego miesiąca. Odpisy naliczane są po zakończeniu miesiąca i widoczne w dzienniku w zakładce Opłaty przed rozpoczęciem terminu wpłat za następny miesiąc. Pełna kwota za kolejny miesiąc automatycznie pomniejszana o kwotę odpisów (rodzić wpłaca kwotę widoczną w dzienniku). W lipcu odbywa się rozliczenie roku szkolnego i zwrot nadpłat za wyżywienie (na konto bankowe, z którego były opłacane obiady dla dziecka).
– W razie rezygnacji z obiadów wymagane jest wypełnienie oświadczenia (oświadczenie o rezygnacji z obiadów – załącznik) i przekazanie go osobiście do Intendenta lub mailowo: ze11intendent@wp.pl do 20 dnia miesiąca celem nie naliczania opłaty w następnym miesiącu. Brak rezygnacji powoduje naliczenie opłat zgodnie z deklaracją korzystania z wyżywienia w stołówce szkolnej według wypełnionego w niej okresu obowiązywania.
Wszelkie pytania i/lub uwagi dotyczące żywienia należy zgłaszać do Intendenta telefonicznie na numer 684134318, na dziennik internetowy lub mailowo: ze11intendent@wp.pl
Aktualny jadłospis – informacja w załączniku.